dijous, 24 de maig del 2012

Entrevista a Desirée Rubio, jugadora del FC Sant Quirze.

Desirée Rúbio, la més jove jugadora de la Lliga.

Avui entrevistem a Desirée Rubio, que nascuda el 30 d'Octubre de 1997, va haver de començar la temporada sense equip, però quan va entrar en el Sant Quirze, ho va fer només entrenant i sense jugar per que no tenia encara l'edat mínima per tenir fitxa a la competició. A l'equip, coincideix amb la seva germana, Lídia Rúbio i curiosament amb dues jugadores més que es diuen quasi com ella, Desiree Moya i Desiré Martínez.

Com vas descobrir el futbol i on vas començar a practicar-lo?

Vaig descobrir el futbol des de molt petita, ja que el meu pare hem portava a veure els partits del CE Sabadell, però vaig començar a voler jugar a aquest esport quan la meva germana Lídia es va apuntar per jugar al CE Sabadell femení.

En quins equips has estat, doncs?

Vaig començar a l'equip arlequinat, a la temporada 2008-09, a l'Infantil C, i a les següents dues temporades (2009-10 i 2010-11), vaig estar defensat els colors del meu equip a l'Infantil B. A principi de temporada em varen comunicar que no tenia lloc a l'equip, i vaig haver de buscar-me la vida. Em van oferir estar entrenant en el FC Sant Quirze del Vallès, i he acabat jugant minuts i marcant fins i tot 3 gols, encara que un àrbitre es mengés en una acte un d'ells.

Com valores personalment la temporada que ha acabat?

Crec que ha sigut molt bona, ja que he tingut molt de suport, tant per part de les meves companyes com per part del meu entrenador, i a més, he aprés molt al estar en un primer equip, rodejat de jugadores amb molta més experiència.

I com valores la temporada del teu equip?

També la valoro com a molt bona, ja que era un equip que havia pujat a la passada temporada, i amb molt d'esforç i treball dur, hem aconseguit quedar en una bona sisena plaça.

Quina ha sigut la sorpresa positiva i la decepció per tu de la categoria?

La meva sorpresa positiva, ha sigut conèixer a jugadores molt bones, tant les que estan al meu equip, com d'equips contraris

I la decepció?

Des del punt de vista més personal, realment no he tingut cap decepció.

Contra quins equips tens una motivació especial? En aquests partits normalment surts amb més confiança o més nervis a la gespa?

Sens dubte una motivació i alegria especial, ha sigut jugar contra el CE Sabadell, i encara que no he pogut jugar contra elles per diferents motius, em trobava més nerviosa durant la setmana.

Com veus el futur del futbol femení?

En principi, jo crec que en aquests últims anys s'ha començat a valorar més el fútbol femení i si continua així  segurament que podrà arribar més lluny.

Desirée Rubio ha sigut la jugadora més jove de la competició, i a més, ha sigut pre-seleccionada per la selecció del Vallès Occidental-Sabadell que participarà al campionat de Catalunya comarcal de Futbol Femení que es disputarà aquest Juny i Juliol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada