dimarts, 12 de juny del 2012

Entrevista a Marjorie Flores, del CP San Cristóbal durant la 2011/12.


Marjorie Flores, davantera del CP San Cristóbal.

Avui tenim amb nosaltres l'entrevista a una jugadora, Marjorie Flores, que realment ha sigut una de les entrevistes més difícils de fer per mi, ja que l'admiració i l'apreci que tinc cap a aquesta jugadora és inmens, des de que la vaig veure jugar en els seus temps com a jugadora del CE Sabadell i a la que personalment li tinc molta estima. Actualment, i als seus 19 anys, segueix sent una destacada jugadora, noble en el terreny de joc, hàbil en el regat, letal en la definició davant de porta vestint la samarreta del CP San Cristóbal en la temporada 2011-12. Ella ens ha explicat tot això:

Com vas descobrir el futbol?
Vaig descobrir el futbol de molt petita, amb 4 anys ja començava amb la pilota però fins als 7 anys no  vaig poder començar a jugar en un equip femení, concretament en el Juan XXIII de Terrassa.


Quin ha sigut el teu recorregut per aquest esport?
He passat per diversos equips, encara que el que més m'ha marcat va ser el RCD Espanyol, on vaig poder guanyar una Lliga i una Copa Catalunya. Personalment mai hagués pensat que podria arribar a guanyar aquests títols. 

Jo vaig començar en el Juan XXIII de Terrassa, on vaig poder jugar contra equips molt potents com RCD Espanyol, FC Barcelona i CE Sabadell. En aquells temps va ser quan el CE Sabadell es fixà en mi i em va proposar anar a jugar allà, cosa que vaig acceptar. Hi vaig ser bastant temps, i on vaig poder arribar a jugar a Primera Nacional (actual Segona Divisió), convocant-me l'equip a pesar de que jo era Infantil, i jugar contra tot un L'Estartit. Desprès d'allà vaig anar al RCD Espanyol, on com he dit abans vaig aconseguir dos títols força importants, i desprès vaig tornar al CE Sabadell. La temporada 2011/12 he estat en el CP San Cristóbal de Terrassa.

Com valores personalment la temporada que ha acabat?
Personalment penso que la temporada no ha estat molt bona, ja que varem començar bastant malament al principi de Lliga i no hem sabut portar bé la situació.

Quina ha sigut per tu la sorpresa positiva i la decepció d'aquesta categoria?
La sorpresa ha estat poder jugar contra grans jugadores que he vist que hi han en aquesta categoria i potser la decepció ha sigut no haver pogut arribar més alt amb el meu propi equip en la classificació.

-Contra quins equips tens una motivació especial? En aquests partits normalment surts amb més confiança o més nervis a la gespa?
Em vaig sentir amb una motivació especial quan vaig jugar contra el CE Sabadell, perquè va ser el meu ex equip, i també contra la Unió Atlètica d'Horta, pel gran camp que tenen. En aquests partits, surto més nerviosa però també amb més confiança.

Quin partit aquesta temporada creus que ha sigut el més difícil per al teu equip?
Crec que els partits més dificils han estat quan hem jugat contra el CE Sabadell, sobretot per la tensió i per els nervis que hi han en aquest tipus de partits.

Com veus el teu futur en el futbol femení?
El meu futur en el futbol femení sincerament no el sé, però m'agradaria tornar a arribar ben amunt i no abaixar els braços, i sobretot seguir jugant al futbol per molt de temps i seguir aprenent.

Que em pots dir del CE Sabadell Femení aquesta temporada?
Dels dos partits contra el CE Sabadell, he vist que tenen un joc de molta qualitat, també crec que hi ha molt nivell per part de totes les seves jugadores i en definitiva, hi veig un gran equip.

Aprofitem per agraïr a Marjorie la seva predisposició, atenció i rapidesa en contestar aquesta entrevista. Gran jugadora a la que li desitgem tota la sort del món en la propera temporada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada