dijous, 18 d’octubre del 2012

Entrevista a Christina Picón, jugadora del CE Sabadell Juvenil A


Malabarismes sobre la gespa, futur del futbol femení (Foto: Pedro Salado).

Avui entrevistem a una de les jugadores del Juvenil A del CE Sabadell FC que aquesta temporada milita a Primera divisió de la categoria. Ella és la Christina Picón, una noia que des de que era petita, sempre li havia agradat el futbol, però per desgracia fins que no va tenir 14 anys no va decidir-se a jugar en un club ja que pensava que en la seva ciutat no hi havien equips de futbol femení.

I com varen ser els teus inicis al futbol?

Als 14 anys vaig decidir fer el salt i vaig decidir apuntar-me. No va ser fàcil, ja que no havia jugat mai en cap altre equip, tot era nou per a mi, quan vaig arribar no coneixia a ningú, i tots els conceptes eren nous… però gràcies a les meves companyes hem vaig adaptar ràpidament.

Com veus la temporada que ha començat?

Penso que serà una temporada molt complicada, on haurem de treballar molt per aconseguir els nostres objectius, ja que estem en una categoria molt exigent i ningú ens regalarà res.

Quins creus que seran els rivals del CE Sabadell per a la salvació?

Podríem jugar-li de tu a tu al Mercantil, a l’Europa, al Seva, amb el que ja ens vam veure les cares a la lliga complementària i a uns quants mes equips.

Quins creus que poden ser els favorits per acabar en les primeres places de la categoria?

Penso que el Sant Gabriel, Espanyol, Barça, Vic-Riuprimer… encara que també m’agradaria equivocar-me i que el C.E. Sabadell donés la sorpresa.

Contra quins equips tens una motivació especial? 

Contra equips com el Barça o Espanyol, ja que son partits que a tota jugadora li agradaria jugar com a mínim un cop a la seva vida.


En aquests partits normalment surts amb més confiança o més nervis a la gespa?

El dia abans del partit i fins que no saltes al camp, els nervis et poden, però una vegada dintre te n'oblides de tot i ja només penses en el partit.

Quin partit en tota la temporada creus que serà el més difícil per al teu equip?

Qualsevol equip, encara que et sembli fàcil de guanyar, es pot convertir en un gran rival, a Primera no hi han equips fàcils, en tots els partits s'ha de suar la samarreta per poder guanyar-los.

Com veus el futur del futbol femení en general?

Cada vegada va a millor i s’escolta parlar més a la televisió, però per desgracia encara li falta molt per poder estar on es mereix.

-Quina és la teva il•lusió en el món del futbol?

La meva il•lusió és poder guanyar-me la vida fent el que m’agrada i poder jugar a Superlliga amb l’equip de la meva ciutat, encara que avui en dia, tenen que canviar molt les coses per que les dones es puguin guanyar la vida jugant a futbol.

Una jugadora que sempre compleix (Foto: Pedro Salado).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada