dimecres, 16 de gener del 2013

Entrevista: Eli de Santiago (Part I de II).


Avui entrevistem a la jugadora més jove del FC Sant Quirze i una de les jugadores més joves de la categoria, Eli de Santiago, nascuda en l'Agost de 1998 i que per tant disputa els partits de Primera Catalana, al Grup II, com una autèntica veterana, però sols amb 14 anys i havent marcat ja 3 gols en el campionat de Lliga, un d'ells contra el seu antic equip (on va estar en el futbol base), el CE Sabadell FC. Els altres dos gols els va fer contra el Cerdanyola B i la UE Rubí.

Com vas començar en el futbol?


La primera vegada que vaig començar a jugar a futbol va ser a l'escola de futbol base de Vallgorguina, el lloc on acostumo a passar els meus dies de vacances i de lleure. Desprès més seriosament vaig estar dues temporades al C.E.Sabadell F.C., i a l'acabar la temporada, vaig començar a entrenar en el F.C.Sant Quirze, que és l'equip d'on jo visc.

Com vas descobrir el futbol i com vas començar a practicar-lo?


Crec que és un esport que de ben petita em va començar a agradar. Agafava una pilota i em tornava boja jugant en comptes d'agafar una nina. Tampoc tenia antecedents a casa, va ser una cosa espontània i voluntària. De fet vaig deixar el patinatge artístic pel futbol que era el que realment m'agradava. Vaig entrar en un equip on nomes jo era l'única nena, fins que vaig fer els 12 anys i vaig a haver de buscar-me un altre equip de nenes, que va ser quan vaig arribar al C.E.Sabadell F.C..

Que és per tu el futbol?


Que es per mi el futbol? Per mi el futbol ho és tot. És el que realment em fa feliç, se que haig d'aprendre i que estic gaudint del futbol.

Quins equips creus que estaran lluitant per l'ascens? A quins veus en la lluita per el descens?


Els equips que estaran lluitant per l'ascens, jo crec que són els dos primers, el CE Sabadell i el CE Manresa, que ho estan fent molt bé, i nosaltres i altres equips lluitem per estar més amunt. Ara per ara, els tres últims de la classificació, Barceloneta, Seagull i Rubí, són els que ho porten més malament, però encara queda molta lliga a decidir.

Quina és  per a tu una major satisfacció, una assistència de gol o marcar un gol? Per que?


A vegades una bona assistència és més que marcar un gol. És un sentit d'equip, i el futbol és un joc d'equip, confiança i de molt esforç.

Clubs on ha estat Eli de Santiago:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada