divendres, 4 de gener del 2013

Entrevista a Ruth Méndez, jugadora del CE Sabadell (Part II de II)

Una treballadora d'equip (Foto: Pedro Salado).

Com veus el futbol femení en general? Progressem adequadament? Que li falta per fer un salt més i acostar-se a ser més professional?

Per la meva experiència personal, en els 2 anys que he estat al RCD Espanyol, he vist que les nenes que venen per darrera meu, cada cop son més bones, i a més hi han més nenes i més aficionades al futbol femení, i crec i espero que poc a poc el futbol femení vagi progressant, tant a Catalunya com a la resta d'Espanya i que aquestes nenes en un futur es puguin dedicar sols a jugar a futbol, per que aquí, la majoria de les que estan en categories importants juguen a futbol però també han de treballar per arribar a final de mes.

Com veus el futbol femení a Sabadell?

La veritat és que el veig molt bé, i personalment estic molt contenta perquè s'està apostant molt en el futbol femení i sobretot en el futbol base.

Ets encara en edat juvenil, però ja has jugat a Preferent. Si el CE Sabadell puja, creus que té nivell per assolir la permanència?

La temporada passada amb el RCD Espanyol C vàrem quedar campiones de Preferent, i la veritat és que el joc és una mica diferent, ja que es practica un futbol més de toc i amb una mica més d'intensitat. Si pugem, crec que ens podrem mantenir a meitat de la taula, més o menys, ja que tenim un equip bastant complert en totes les línies.

Que prefereixes... marcar un gol o fer la passada de la mort?

Em veig sempre com una jugadora d'equip. La temporada passada, en el meu equip vaig ser la que més assistències vaig donar, encara que si puc marcar-los, molt millor, però per a mi, primer és l'equip i si venen els gols, ja vindran, però jo estic molt tranquil·la amb mi mateixa, treballant dur en cada entrenament i les coses ja vindran. Sé que per una davantera és clau el marcar gols, però a mi és un tema que no m'obsessiona.

Quin és el teu somni en el futbol femení?

El meu somni, era debutar a la Superlliga, cosa que la temporada passada ja hi vaig debutar. Ara, el meu següent somni, personalment, seria arribar a jugar a la selecció espanyola, i per que no, també que el CE Sabadell pugui arribar a la Superlliga, que és on per mi, hauria d'estar, però poc a poc, entrenament darrera entrenament, les coses vindran soles, però ara per ara, toca treballar dia a dia.


Ruth de nou, torna a vestir d'arlequinada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada