dijous, 25 d’abril del 2013

Entrevista a Vanessa Quesada, jugadora del Sant Andreu (I de II)

Cantera, identificació amb el club, treball per a la institució. En resum, una jugadora amb cor andreuenc


Va ser a la temporada 2005-06 quan la protagonista de la nostre entrevista d'avui, va començar a jugar a la U.E. Sant Andreu, a futbol-7. A la següent temporada, la 2006-07, les seves qualitats ja la van fer jugar en el filial andreuenc, a futbol-11, a Segona Catalana i fins i tot ha debutat i jugat alguns partits en l'equip de Segona Divisió nacional
durant la temporada 2010-11, en la qual també va celebrar l'ascens del seu equip, el filial, a Primera Catalana.


Com vas descobrir el futbol i com vas començar a practicar-lo?

El futbol sempre m'ha agradat, ja que el meu pare jugava en un equip i jo l'anava a veure. També m'acompanyava al parc a jugar i fèiem partidets en les costellades amb els companys d'equip, jugava en el càmping a l'estiu, etc. A més, jo anava amb una pilota a la mà a tot arreu. Mon pare sempre ha sigut un gran aficionat al futbol i jo el vaig seguir des de primer moment.

Vaig començar a practicar el futbol a l'escola. Sempre jugava a l'hora del pati fins que em vaig apuntar a l'equip, encara que fos la única nena. Va durar 1 any ja que després em va fer nosa jugar amb nens i no vaig voler continuar. Van passar 2 anys fins que una amiga em va dir d'anar a provar a la U.E. Sant Andreu i, a partir d'aquell moments fins ara, he estat practicant aquest esport.

Que és per tu el futbol?

El futbol per a mi és un estil de vida. És una cosa que m’ha agradat des de ben petita i no crec que, en aquest moment, pogués viure sense ell. Sóc una persona molt activa i nerviosa que necessita fer esport, i el futbol, és el que més m’omple en la meva vida.

Quin equips creus que aconseguirà l'ascens? 

L’equip més clar que està lluitant per l'ascens és el CE Sabadell, amb un gran avantatge de punts sobre el segon. Les Garrigues, el Martinenc i el Montcada són equips que ho estan fent molt bé per intentar pujar de categoria o com a mínim quedar a la segona plaça per accedir a la Copa Catalunya.


A quins veus en la lluita per el descens?

Hi ha varis equips que estan lluitant per el descens. En aquesta categoria no es podria determinar qui té més possibilitats de baixar entre les 5 últimes posicions, ja que els punts són molt igualats, però l'Artés, el Seagull, el Rubi i la Barceloneta són les que tenen més números. Igualment, en les últimes jornades, la Barceloneta ho està fent molt bé i podria arribar a salvar-se.


Que et dona una major satisfacció, una assistència de gol o marcar un gol? 

Realment m'omple de satisfacció les dues coses, ja que he tingut la sort de poder ajudar al meu equip en les dues facetes. Per la meva posició inicial, davantera, em donava més satisfacció marcar gols. ¿A quin punta no li agrada? I sempre he intentat superar-me en aquest aspecte. Però ara que m'han endarrerit la posició i jugo més al mig del camp, puc fer més assistències i m'omple igual de satisfacció, perquè crec que el més important és ajudar a l'equip el màxim possible, no individualment.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada