dijous, 11 d’abril del 2013

Sandra Navarro, jugadora del Sabadell: "Para mi, el futbol lo es todo" (Part I de II).

Sandra, a la UD Lourdes la campanya 2008-09.

Sandra Leonor Navarro és una de les jugadores noves a l'equip, però coneix molt bé el Centre d'Esports, ja que en anteriors temporades va defensar l'elàstica arlequinada fins i tot en partits de Superlliga, la màxima categoria. Per això, la samarreta li queda com un guant, i als seus 32 anys, torna a vestir d'arlequinada, sent una jugadora que atrau visualment per el seu fort xut, la seva col·locació sobre la gespa i la contundència que acostuma a tenir al treure la bola, això si, sense rebre excessives amonestacions.

Com vas descobrir el futbol?

 Doncs la veritat, des de ben petita m'apassionava ja el futbol i sempre estava al carrer, jugant, i a la hora del pati a l'escola, també ho feia amb els meus companys.

Com vas començar a practicar-lo?

Vaig començar per el Futbol Sala. Estava en un equip mixt, però jo era la única nena a l'equip. Desprès, ja em va fitxar un equip de futbol sala completament femení, i al cap d'un temps, em va venir un entrenador d'un equip de Futbol 11 i em va brindar la oportunitat per saltar a jugar en camp gran.

Que és per tu el futbol?

Realment, per a mi m'és molt difícil explicar-ho, però ho puc definir en poques paraules: 'Para mi, el futbol lo es todo'.

Sandra, en la seva anterior etapa en el CE Sabadell a Segona Nacional.

Veieu l'ascens encaminat? Quin equip dels que us persegueixen creus que pot donar més guerra?

La veritat, és que el veiem encaminat, però en cap moment ens podem despistar. El contrincant que veig més difícil és la Escola de Futbol Montcada.

Dels equips de la zona de descens, quins 3 creus que cauran a final de lliga?

Penso que Artés, Seagull i potser Barceloneta o Rubí, son els que pitjor ho tinguin.

En el que porteu de lliga, quin equip creus que us ha donat més problemes i us ha plantat més cara?

Potser ha sigut el Les Garrigues. Afortunadament les hi hem guanyat els dos partits que hem jugat.

Amb la PBB La Roca, a la temporada 2003-04.

2 comentaris:

  1. Oleeeee oleeeee y oleeeee las mas grandeeeeeee.....te quieroooo manaaaa.un besazoooooo.

    ResponElimina
  2. Oleeeeee mi manaaaaa joeeeee q grandeee eeeee muakkkkkk te quieroooo manaaaaaa.

    ResponElimina